dilluns, 17 de setembre del 2012

MOLTES GRACIES

Ja s'ha acabat la 29ena edició de la cursa de Cabanyes. Moltes gràcies a tots els que heu vingut; Gràcies a les empreses que han col.laborat amb material, Camp IV, Chupa-Chups, Aigua de Veri i Esteve; Gràcies a Omnium Cultural, que cada any organitza l'aplec de Cabanyes; Gràcies a tots els voluntaris que després d'un dur dissabte es van llevar d'hora, ben d'hora ben d'hora per venir a fer de controls i organitzar la gent a la sortida i l'arribada.
La cursa va sortir prou bé, tot i això sabem que no van ser flors i violes, i tenim alguns aspectes que som conscients que hem de millorar. Agrairem que ens deixeu les vostres critiques, positives o negatives per ajudar-nos a millorar.
També hem apres que una cursa no pot ser gratuïta, teniem els obsequis limitats i per tant per poder repartir el mateix a tothom havíem de limitar les inscripcions, molta gent es va apuntar sense pensar-hi gaire "...com que no em costa res m'apunto i si després no em ve de gust, doncs no hi vaig..." i aixo ens va fer deixar gent sense poder-se apuntar.
Gracies a tots i reserveu-vos el tercer cap de setmana de setembre de l'any que ve per a la 30ena edició de la cursa de Cabanyes.

5 comentaris:

  1. Jo penso que va estar prou bé. Repetiré.
    Penjareu classificacions?
    Gràcies.

    ResponElimina
  2. Hola,

    Albada (1ª dona dels 10kms) i jo vàrem quedar molt contents, el circuit era molt maco, les vistes impressionants a dalt de tot, el circuit ample i moooolt ben senyalitzat. Hem fet curses de pagament que ens hem perdut per no estar ben senyalitzat. Els organitzadors molt amables i amb molta voluntat de fer-ho bé. El servei d'aigues perfecte. NO tenim cap queixa. I tot això tenint en compte que era gratuït. Jo personalment prefereixo una cursa gratuita, sense premis,no competitiva i sense regals a l'arribada. Doncs heu fet més del que pot fer cap altre organitzador, amb regals, amb cronometratge, amb classificacions, amb avituallament, amb bona organització, etc. Moltes gràcies i felicitats als organitzadors i voluntaris/es.

    ResponElimina
  3. Salutacions,

    Jo era la primera vegada que la feia i personalment em va agradar. Molt dura al principi però amb un recorregut molt maco. Em podrieu dir el meu crono? Tenia el dorsal 91. Moltes gràcies.

    ResponElimina
  4. Bon día.
    Jo Repetiré.
    Penjareu les classificacions?
    Gràcies.

    ResponElimina
  5. Aquí tenéis mi "crónica" de la Cursa: http://objetivobehobia.blogspot.com.es/2012/09/cursa-de-cabanyes.html
    La verdad es que me gustó mucho y me gustaría repetir el año que viene!

    ResponElimina